Kızlar bugün tam 37. Haftadayım bebeğim son 2 haftada sadece 150 gram almış. Doktorum küçük doğacak biraz dedi. Şu an 2730 kilo. Doğumda yanılma payı da oluyor 2500 civarı doğar dedi. Haftaya sezaryen gününü verdi. Son 1 haftam var yani önümde 1 hafta içinde ekstra kilo aldırabilecek bişey biliyor musunuz acaba :(