Nart cerennkyaa1 erken gebelik testi yapmıştım hergün tekrarladım gün geçtikçe çizgi de koyulaşıyordu
cerennkyaa1 Nart anladım bende öyle yaptım ilk 2 si nimoydu onda çıktı sonra awox yaptım çıkmadı 🥹🙂↔️
memmedova_24 Selo3 abla erken belirtilerin nelerdi bana da analata bilirmisin nasil hiss etdin hamile oldugunu ?🥹🙏🏻💞💞
Selo3 memmedova_24 Valla hiç belirti yoktu test yaptığım gün regli olmam lazımdı regli belirtimde yoktu normalde 1hafta önceden benim regli kendini belli eder kız arkadaşlarım çok ısrar etti test yap diye içlerine doğdu herhalde öyle öğrendim 😂
cerennkyaa1 Nart yaptırmadım daha negatif çıkar üzülürüm diye 🥹 biraz daha geçsin regl olmazsam gideceğim test vermeye