Herseydenbiktim
Kiz o kadar bisey olmuyor ki polis falan cok fazla göremezsin sokaklarda sjsjsj 😂
Ben hatirlarim genc kizken aksam vakitlerine kadar disarda gezersim hava kararirdi daha disarda olurdum hic biseyde olmazdi yani annem babam rahatti simdi esim bile diyor aksam istersen cik diye sjsjsj 😂😂 öyle korna sesi duyamazsin cok nadir kornaya basarlar cünkü adamlarda diger insanlara saygi var anacim asla calmazlar insanlar rahatsiz olur diye ve bi korna sesi duyduysan bil ki acil durum olmustur acayip bisey ya valla. Almamya bitti cöktü diyenlere asla inanma bacim asla