MadameTussauds Ay ne güzel ya bizimkilerde anca gelsinler benim babamın babası zamanında hollandaya gitmis bi yere yememiş geri gelmiş babam hala yeri gelir küfür eder geldigi için hayatınızın yatırımı olmuş iyiki de olmuş, gurbette boyle turkler görünce çok mutlu oluyorum. Babamın dayısı almanyada restoranı var hicbirisini götürmedi aksine burası bitik diyor xpwkfpackwk babamda görüşmüyor artık onunla