Busrabzkrt Deletedmom_808 şuan 32+6 haftalığım 36. Haftada tarih almaya gidicem şimdiden ara ara kasılmaların oluyor rahim ağzında yumuşama vardı geçen hafta gittiğimde bakalım ne zmana gün vericek acaba 37+ dan sonra mı gün veriyorlar yoksa 38+ dan sonra mı
simgeecekinci Talnes Allah kurtarsın ikinizide sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim kolaylıkla
Umuteymen65 Benim sezeryan olacak 31 +1 ama artık yuruyemiyorum geceleri ağlıyorum ağrıdan sırt üstü zaten yaramıyor insan yanlar da iptal benim 😨
Busrabzkrt Umuteymen65 size sezeryan tarihi verildi mi bende 32+6 yım gece uykusu asla yok ya tuvalete gidiyorum iki gündür kendimi sırt üstü uyurken buluyorum sağa yatsam tutuluyo sola yatsam uyuşuyo sağlıkla kavuşsaydık bebişlerimize inşallah
nevanur_srt Umuteymen65 ayyy bende aynı haftadayım benimde sürekli ağrım oluyor size tarih verildi mi doğum için ☺️
simgeecekinci Umuteymen65 ay çok iyi anlıyorum bende ikiz gebeyim ve 29+2deyiz ama ne yatabiliyorum ne mide yanmam geçiyor iki dakika uyuyorum mide yanmasına kalkıyorum iki adım atıyorum nefesim kesiliyor
Jasvcl 27+3 sağlıkla gelsin miniğim miniklerimiz bizim de 5 ekim gibi görünüyor normal veya sezaryene göre değişir tabii
Umuteymen65 @Busrabzkrt yok canım verilmedi şu an 31 haftaligim ama üçüncü sezeryan olacağım ama dayanılmaz ağrılarım var erken alacaklar gibi görünüyor yarın Dr randevum var
Neuemama_2024 Normal doğum 31.07.2025 dedi doktor tarihi ileri tarihe gidermi bilmiyorum. Ama artık çok ağırlaştım çok şükür gene işlerimi yapabiliyorum ama uykularım zehir zindan ☺️. Sağ sağlim doğsunda başka bişey istemiyorum rabbimden 😍😍. 36+6 şuan
Nursahergun Neuemama_2024 aynen bende normal duruyo 26 temmuz günü ama 38 hafta olcaz gidebildiği kadar artık ayak ödem var. Sağlıklı gidebildiği kadar vaktıne nasıp, yalancı sancı hıs oluyo evet..