Elizeymen Geçmiş olsun canım😟Bende troit ilacı kullanıyorum bendede çarpıntı oluyor. Çok çabuk yoruluyorum. Ellerimde ayaklarıma uyuşma hissi her an bayılacakmış gibi oluyorum😒Bazen nasıl geçecek doğuma kadar nasıl durcam böyle diye evham yapıyorum 😞
Cicilininkini edabolukbasi3- ben 4seneyi gecti nerdeyse kullanıyorum ilacı düzenli kullanınca geciyor canım bide sabahın cok erken saatlerinde alırsan daha cok etki ediyor 6 -7 gibi düzenli saatler de ama bide içtikten sonra yarım saat bişey yememeni öneririm sürekli doz degşikliği yapardık bunları uyguladım 75de kaldım hamilelik dolayısıyla aksattım bu ara biraz dğzensiz kullandım ondan galiba carpıntım tekrarladı yeni hastanden geldim troidim yuklelmiş biraz o yüzdenmiş düzensiz kullandıgımdan oldugunu söyledi doktorum
edabolukbasi3- Cicilininkini ben 3 4 aydır düzenli kullanıyorum zaten ilk başlarda yoktu son 2 3 haftadır var tansiyonum normal ama nabzım uçuyor genelde 7 8 gibi uyanır kahvaltıdan önce alırım yarım saat bişey yemem bir iki gün denedim o zaman nabzım düzelmişti
Cigulibinnaz edabolukbasi3- benimde tiroit yüksekti ilaç kullandım düştü değerler fakat nabız halen çok yüksek kalp çarpıntısı yaşıyorum kötü hissediyorum kardiyolojiye gideceğim. Gebelikten de olabiliyor sanırım kan fazla pompalandığı için
edabolukbasi3- Cigulibinnaz bu benim ikinci gebeliğim ilkinde böyle bişey yaşamadım hiç ilk defa bunda oluyor
ikibebelianne-M edabolukbasi3- tsh dusuklugu icin mi ilac kullanıyorsunuz eger oyle ise o çarpıntı yapiyor hamile olmayan kisilerde dusuk tsh icin ilaca ek dideral verirler carpinti icin ama tsh yuksek ve dusurme icin ilsc kullaniyorsaniz yillardir yuksek dozda kullaniyorum carpinti sorunum olmadi
Cicilininkini edabolukbasi3- gecmiş olsun gercekten yasayan bilir bende kötü oluyorum cünkü bazen bu sorunla karsılasınca allah şifa versin inşallah 🙏🏻
Cigulibinnaz edabolukbasi3- benimde ikinci ve ilk gebelikte yaşamadığım her şeyi bu gebeliğimde yaşadım 🤦🏼♀️