umutluanne7 Kızlar durum karışık 😂 Şimdi ben önceden Meryem diyordum , Bu aralar Defneye tutuldum . Birde kayınvalide ismimiz Zehra . (Zeynep koymayı çok isterdim ama eşimin teyzesinin adı ) bana biraz önerilerdede bulunun lütfen yardımmmmm🎀💐
hilalselcin umutluanne7 kayınvalide ismimiz derken onun önerisi mi Zehra yoksa kayınvalidenin adı mı Zehra bide eşimin teyzesinin adı demişsiniz anlamadım
Bicirik2025 umutluanne7 bade ismini cok seviyorum. Surada fikir olarak kalsin 🥰 defne meryem ismine gore modern ve daha kulaga hos gelen bir isim . Zeynep te zehra da cok guzel. Ama aralarindan bor tane sececek olsam zeynep sonra defne derdim.
Leylak34 umutluanne7 kaç haftalık hamilesin. Bence isim konusu çok şahsi bi olay o kadar fazla isim var ki :)sen isim bul anket aç burdan bakalım.
BurcuMusti3107 umutluanne7 aden olabilir lina olabilir defnede çok güzel benim yiğenimin adı ada olabilir Azra olabilir
umutluanne7 hilalselcin kayınvalide ismimiz diyorum ya kuzum kayınvalidemin ismi yani , Zeynep’te teyze ismi onu koymak isterdim ama önerecek olanlar görsün önermesin diye söyledim . Çünkü teyzesinin geliniyle de benim ismim aynı beni onun gelini sanarlar hemde zaten teyzesinin adı diye koymam galiba 😊
umutluanne7 Bicirik2025 Zeynep olmaz aşko onu tam belirtemedim galiba teyzesinin adı ya , bide geliniyle benim isimim aynı bizi karıştırırlar hemde onun adını koymamız anlamsız olur diye Zeynep seçeneklerde yok 😆
defnekusum Bicirik2025 bade ismini ben de çok seviyorum istedim de annemgil anlamından ötürü koydurmuyorlar defneye kaydım ben de 🥲
umutluanne7 defnekusum Defne de çok yaygın sanırım ne koyacaz biz yaa 😆 Abimin kızının adını ben koydum Belinay , eşim de diyor sen niye karıştın biz kendi kızımıza koyardık şimdi 😆😆
Sultansultis umutluanne7 bende yaygın isimleri koymak istemiyorum seçtiğim isiimi birinin çocuğunda görünce koyasım gelmiyor, orijinal isimler de riskli biraz napcaz bilmem
defnekusum umutluanne7 hahaha bitki örtüsü gibi oldu isim ama defne ismi de çok hoş kulağa da çok hoş geliyor belinay ismi de çok güzel bi ara onu da düşünmüştüm eşimin sülalesinde var bir tane diye vazgeçtim hshshs
umutluanne7 Sultansultis Ayyy valla aynııı aynıııı😆 defne ismine ben ısındım eşimin iş yerinde birisi koymuş kızına koymam diyor ya banane ben tanımam etmem ki akraba değil bişey değil bir araya da gelmeyeceğiz 😆 Meryem kimse de yok Meryem koyalım diyor
umutluanne7 defnekusum yaa sabah sabah kahkaha attım kız 😆 evet aynen öyle oldu , valla uzaksa sülalede koy derim eşimin bu takıntısı beni deli ediyor . İş yerinden arkadaşı defne koymuş istemiyormuş ben senin arkadaşını tanımam etmem dedim yani 😆
umutluanne7 Leylak34 23 haftalık olduk teyzesi 🥰 bi maşallah alırız 😍 seçebildiğimiz bi isim de yok aşkım o yüzden önerilere açığım artık bi isim koymak istiyorum 😂 Meryem Zehra Defne bunlar geliyor benim aklıma başka bi isim gelmiyor
Leylak34 Leylak34 sen klasik eski isimleri seviyorsun aslında benim gibi .Zehra isminin frekansı da yüksekmis buarada ben de bu ismi düşünüyorum.
umutluanne7 BurcuMusti3107 Aden ismi kuzum islami açıdan pek uygun değil araştırdım . Azra ismi çok güzel Azra ve Afra önerdim eşime de yok dedi içime sinmedi dedi
defnekusum umutluanne7 Daha haftanız varsa iyice araştır bence ama araştırdıkça daha da kafa karışıyor :d Allah yardımcımız olsun bacım 🌸🧚♀️
umutluanne7 defnekusum Haftamız var teyzesi 😍 dün arkadaşıma gittim oda hamiş ne güzel bebesini ismiyle seviyor özendim ki sorma , ben kızım kızım diye seviyorum 😂 bide ismine özel bişeyler yaptırmak istiyorum o yüzden yani isim işini bu hafta çözelim dedim eşime artık sabah işe gitmeden onun sohbetini yaptık 😆
Seymatrkay umutluanne7 Aden “Adn cennetinin” Türkçeleştirilmiş hali. Arapçası Adn. Kolay söylemek için Aden oluyor. Bu da saçma bir isim. Arapçadan evirip çevirip isim uydurmak bizim toplumumuzda var. Orjinali Adn’dır. Bunu da söylemesi zor olduğu için uydur gitsin bir isim.
Ceren007 umutluanne7 ilk kızımın ismi Azra şimdi bir kızım daha olacak 35 haftaligim hala karar veremedik Deva ismi çok hoşuma arkadaşımin kızının ismi bende bir öneride bulunmuş olayım🙂
umutluanne7 Leylak34 Hemde kayınvalidemin ismi kendisini de severim , kararsız kalışım şundan olurda bi oğlum olursa ileride eşim babasının adını koymak istiyor 😆
Ruruu umutluanne7 Firdevs manasi cok guzel kulaga da cok hos geliyor benim de kizim olcak insallah bu ismi listeme ekledim 😊 Hasna da cok guzel manasi da cok guzel o da listemde 🤭
Ayseguls_baby Ruruu aaa canım sen bir ara erkek isimleri sormuştun sohbet etmiştik hatta bütün isimleri akrabaların kapmış diye takılmıştım sana 😊 kızın mı oluyor, benim de kızım olacak geçen hafta öğrendim 😍