Kızlar günaydın adetime 4 gğn var ama ben çoğu zaman 2 gün erken olurum önceki postum da da demiştim 8 gün kala lekelenmem oldu şimdi bianda sağ kasığmın biraz üstüne bianda kramp giriyo sanki bıçak batıyo 2 3 dk sonra geçiyo sabah bulantımlat var iştahsızlık ve mide yanmam var test yapsam çıkar mı her ihtimale karşıda yarın randevu aldım doktora