Sdnrkrc08 Canım öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün evladını size bağışlasın ❤️
Ben 29+4 günlük doğum yapmıştım bebeğimin kilosu 1200 gramdı
Akcigerlerinde sorun vardı 45 gün entübe oldu taburcu olmamız tam 58 gün sürdü 🥹
Biliyorum çok zor ama hep iyi düşün bol bol dua et , sadaka ver
Okutabilirsen bol bol Yasin , amme , fetih aklına ne gelirse okuttur bebeğine bağışla hatimler topla dua kaderi değiştirir unutma ❤️
İyi düşün sütün güzel olsun senin sütüm o bebeğe şifa olacak.. stres yapma üzülme biliyorum çok zor ama yaşayan biri olarak söylüyorum sen iyiysen bebeğin iyi ❤️🥹
Rabbim tez vakitte sağlıkla kucağına almanı nasip etsin 🌸