Kyhnsnl58 olabilecek tüm ihtimalleri gözönünde bulundurularak cevap veriyorlar. Bu arada benim yeğenimin de kafası büyük denildi ve kafa önden gidiyordu anne karnında diğer uzuvların gelişimine gerçektenda diğer bebeklere oranla büyüktü sezeryanla oldu. Söyle bişey var bizim sülaledeki herkesin kafası büyük 😅 ablam o yüzden takmamisti. Bacak boyu kısa denildi bizim de kısa genetiktir o dedi kafası büyük denildi bizimde büyük dedi. Maşallah sağlıklı şuan 4yasinda. Ama yinede de sen sor doktoruna muhakkak ne olurmuş bu durumda.