Merveegazann içini ferah tut canım,benim ilk gebeliğimde oğlumun da hep önde oluyordu kafa ölçüsü . Ayrıntılı vs hepsini yaptırmıştık da zaten . Hamdolsun bi sıkıntı çıkmadı . Vücut ölçüleri de normal haftasıyla uyumluydu . Meğerse yapısalmış paşanın kafasının büyük olması 🙈 (baba,amca,dayı bunların kafa büyük olunca ) 😂 endişe etmeyin . Şimdi 2. Gebeliğim mesela doktorumun söylediği ve çok sevdiğim bi sözü var . Gebelikte en çok stres ve kirli bilgi hasta eder demişti ,hala da diyor . Umarım bi sıkıntı yoktur ,Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin