Ceku256 Selim_Alparslan ay benimde evlendim evleneli sürekli tekrar eden bir vajinal iltihabım vardı. Gebeliğin başında da tekrar etti doktor bir fitil verdi gyno lomexin diye. İlk defa o konudan rahat ettim inan ki bildiğin lıkır lıkır iltihap aktı içimden. Şimdilik tekrar etmedi ben de 29. Haftadayım.
Selim_Alparslan Ceku256 Bende en son onu kullandım ama işe yaramadı. Benim öncesinde asla olmuyordu hamile olduğumdan beri geçmeyen enfeksiyon ile uğraşıyorum
deryakrgz Selim_Alparslan suyu arttırsanızda mı faydası olmuyor. Bende gebelik başından beri enfeksiyonla uğraşıyorum. Çok şükür ki son iki tahlilde temiz çıktı 🤗 umarım bi daha tekrarlamaz.
busraaa570 Evrim-96 adet tarihime göre 28+2 yim oğlum 29+0 sıcaklar beni çok bunaltıyor ve geceleri sabaha kadar en az beş kere uyanıyorum ileriki haftalarda zorlanacağımı düşünüp daha çok bunalıyorum
Evrim-96 busraaa570 gece uyanmaları aynı benim de kaç kere kalkıyorum bende düşünüyorum ağustos var daha diye hayırlısı ile bi geçirsek ayaklarım fazla ayakta durunca şişmeye başladı su gibi terliyorum içtiğim suyun hesabı yok rabbime çok şükür bugünleri yaşattı isteyen herkese nasip etsin 🥰
deryakrgz Selim_Alparslan ondan kaynaklanıyordur o zaman çünkü doktorum bol su bol tuvaletle atarsın demişti
Evrim-96 Selim_Alparslan canım su mideni bulandırmıyorsa içmeye çalış zor olmalı benim de crp yüksek çıkardı hep son tahlilde temiz çıktı
Selim_Alparslan deryakrgz doğru kuzum haklısın içmeye zorluyorum ben kendimi iştahım da yok zaten sıcaklardan
annebebek16 Antibiyotik kullandınızmkı kutunun hepsini belirti bitse de içmek zorunda mıyız bende çok az enfeksiyon vardı lökosit 7ydi antibiyotik verdi. İnsanlara bol su iç diyor doktorlar ama bana gerdi korkuyla başladım ama kutu tamamen bitmek zorunda mı