tecrubeliiannee
Her ilacın her işlemin aydınlatılmış onamı olur ve kaydededilir. Bunu hastaneden istemeye hakkınız var. Epikriz deriz adına yazılmış e nabıza düşmüştür . Daha ayrıntılı görmek isterseniz yine görebilirsiniz hasta hakları birimine başvurun özel hastane demıssınız. Omuzdan yapılan ilaç oradaki karakterden yapılmış olmalı herşey olabilir sakinleştirici , tansiyon düşürücü, mide bulantısı giderici vs vs.. burdan bunu anlamamız cook zor ama epikrizde yazar