tecrubeliiannee Kızlar sezaryen oldum 1 ay oldu sezaryen sırasında tansiyonum düşmüş sonra yükselmiş damardan anestezi ilacı gitmemiş falan olumsuz şeyler yaşadık bana omuz hizasında gogus üstünden 2 tane iğne vuruldu ne iğnesiydi çok merak ediyorum hiç bilgi vermediler
Cacaege tecrubeliiannee banada vuruldu ondan bebeğin eşi çok yukardaydı rahim gevşesin eşi bıraksın diye bunu yapıyoruz dediler ameliyat esnasında 3 defa omzumdan vuruldu ameliyatım 3 saate yakın sürdü eş çok zor düştü, ilacın adını da söyledi doktor şundan şu kadar yapalım diye ama hatırlamıyorum tabiki
tecrubeliiannee gungunom hicbisey hakkında bilgi vermediler hatta damar yolumdan anestezi ilacı gitmemiş sonradan öğrendim
nursemama A aaa çok enterasan hiç duymadım bende hemşireyim ama bunu bi araştırın sorgulayın bence.katater mi taktılar dicem çıktığınızda herhangi bir aparat varmıydı ?direk damara o şekilde mi acaba dedim müdahale ettiler ama sanıyorum…
tecrubeliiannee nursemama direk iğne vurdular stresten bayilmiyorsun diye kızdilar özel hastane olduğu halde meğer damar yolumdan anestezi gitmemiş kalın bir ilaç olduğu icin
tecrubeliiannee Cacaege hiçbir bilgi verilmemesi çok saçma omuz derken gogus üstünden vuruldu omuz hizasinda
nursemama Her doğum hikayesi kendine özel olduğu gbi bu çok değişkenlik gösteriyor bazıları hiç bulantı kusma yaşanmazken,bazıları bir gün bazıları ise bir kaç gün evde dahi devam edebiliyor bu tamamen anneye göre değişiyor.Hiçbirimiz yaşamayız inşallah ☺️🙏🏻
Cacaege tecrubeliiannee aynı canım herhangi bişey olmadan kalçadan yapar gibi omuz hizasından yapıldı ben şehir hastanesindeydim öyle söylendi ilacı ve içeriğini bilmiyorum bulantı için damar yolundan ilaç gönderdiler bulantı biraz azaldı ama uzun sürünce safra kustum ameliyat esnasında onu da biliyorum , böyle bir muamele çok kötü olmuş sözde özel hastane prensesler gibi bir doğum olmalıydı her kötü şeyi yaşatmışlar travma oluşmasın canım atlatmaya çalış bebeginle ilgilen iyi tarafından düşün sağlıklıca kucağına aldın
tecrubeliiannee gungunom kesinlikle eşim yüzünden özelde oldum bir de azar isitmedigim kimse kalmadı anestezi doktoru anestezi teknikeri sürekli azarladilar
staRmama tecrubeliiannee bana da omuzdan iğne yapılmıştı ama aşırı panik halinde olduğum için ben sakinleştirici olduğunu düşünmüştüm ne olduğunu söylemediler
tecrubeliiannee staRmama sakinlestirici olabilir çünkü en son beni bayiltin diye bagiriyordum ama sakinlestiri de fayda etmedi 🤣