Hamileyimmm🥰 daha üç gün önce yaptığım teste negstifken bugünki testim çift çizgi çıktı kan vermeye gittik hemen ve beta değerim 150.31 çıktı kızlar ve acil doktoru evet gebelik var dedi ama yükselicekmi acaba inşallah yükselir kötü bişey çıkmaz pazartesi kadın doğuma gidicem tekrar kan vermem gerekicekmi çokkk mutluyuz çok heyecanlıyız çokkkk🥹