Ruzgarr Aslksp benim 30.haftada doğum pozisyonunu aldı.ama başı kanala girmemiş daha 😊 inşallah döner sizinkide
Pars Ruzgarr inanın bilince sanki hiç geçmiyor askerde gün saymak gibi bişey oldu🙈 sağlıkla kucağımıza alırız inş🙏🏻
merveakkus Ozy bende 35+3üm bir haftadır bahsettiklerin bendede var. doktor muayene etti nstde kasılmalar çıktı ama rahimim kapalı yatacaksın durabildiği kadar şuan erken dedi tansiyonuna ve şekerini kontrol etmeyi ihmal etme onlarda tetikliyor dedi.
Reyyan1310 Ebuseyma bende öyle düşünüyorum ama genetik bir durum olabilir diyorum anne babaya çekme gibi bizde 35 haftada 2.440 grdık
Yalinn8 Ebuseyma haftanla gayet uyumlusun hiic takılma, genetik yapi, bebegin kisisel anatomisi hepsi farkli, kilo saglik belirtisi diil. Gayet guzel bebisinin kilosuu😉