Ruzgarr 36+4 haftaligim çok şükür ikinci bebeğim inşallah buda normal olur şuan knedi sancımi bekliyorum gelmezse 39da suni sancı verilecek dedi doktorum kilomuz 2.400 49 cmdi geçen hafta doktorumuz gayet iyi dedi zaten diğer bebeğim de 3 kg doğdu ayrıca ayrıntılı ultrason da sol tarafında çentik var bebek üç kgyi bulmayabikir dedi sağlıklı olsun yeterko ne yediysem bebise kilo değil bana yaptı😁hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah