defneninaannesiiiii Feyyzaa ben dün yaptım aynısı çıktı gün içinde yaptım , sabah tekrarladım silik çizgiyi görme ümidi ile 3 tane yaptım 3 üde koca bir negatif 😒 dün mü testim niye böyle çıktı bilmiyorum
Sensedim Feyyzaa bişeyler görünüyor gibi ama güvenilmez dün bendede awoxda böyle biseyler var gibiydi bugün tekrar yaptım hiç bisey yoktu prodiktorde burda yalancı çizgi çıkanları gördüm
Feyyzaa Zarifokur predictor en güvenilir test diye biliyorum o yüzden başka marka yapmamaya çalışıyorum kuruma veya bu tarz çizgiler veriyor mu acaba
zeynepulker0 Feyyzaa ne kadar en iyisi dense de predictorde ben çok yanıldım silik çizgilerle hepsinde olabiliyor illaki hatta hepsini sakladım ve kendi kendine yok oldular birisinde ip gibi çizgi duruyor sadece o kadar şeyden ama oda yalancı çizgiydi
zeynepulker0 Feyyzaa ama geçen ay 8 gün gecikince yine de iki tane yaptım idrar değdiği gibi iki çizgi anında çıktı peş peşe iki testte de direk kan vermiştim o gün
Feyyzaa zeynepulker0 ben erken davrandım biraz test yapmak için en güzeli gün geçince yapmak ama dayanamıyoruz işte şubat ayında kimyasal yaşadım evde test olunca dayanamadım yaptım 🙂
zeynepulker0 Feyyzaa inşallah vardır bende çok istedim Rabbim verdi Allah’a şükür Sizinde en kısa zamanda olur inşallah
zeynepulker0 Feyyzaa teşekkür ederim arı sütü almıştım yumurtalık çalıştırıyor diye birde folik asit içiyordum hep ino folik olanı 🌸
Feyyzaa penbe_karisi yaaa inş vardır bende bi görüyorum bi göremiyorum gibi kör oldum galiba çok bakmaktan 😀
minikksu Feyyzaa Canım benim böyle çıkmıştı 7 temmuzda kan verdim betan 5 tekrar ver olabilir artarsa dediler