[silindi] vanilya_kokusu_ allah sağlıkla nasip etsin bekleyince isteyince öyle oluyor reglimş bekliyordum şimdi kalp atışunu bekliyorum duyacak mıyım duyamayacak mıyım diye endişeyle karışık bir bekleyiş
Cokistersengelerbence vanilya_kokusu_ ben o kadar çok erken yaptım ki bu ay test yapmadım bat 7siydi. Hatta bilerek memleketime geldim yapmamak ve kafamdan atmak için. Yarın evime döneceğim nasipse o zaman yapar öğrenirim var mı yok mu 🥰
vanilya_kokusu_ Bir1kelebek bende ümit.var ya acaba regl sancısı gibi sancim var diye mi 😂😂 inşallah sönmem sonra 😭😭😂😂
Bir1kelebek vanilya_kokusu_ evet ondan olabilir zaten bende belirt olsa bende umutlanıcam ama yok işte sen umutlanmakta haklısın
vanilya_kokusu_ Bir1kelebek belli olmaz ya insallah ikimizde güzel sonuçlar alırız 🥹 ne zaman test yapmayı düşünüyorsun
Bir1kelebek vanilya_kokusu_ ben adetime yakın yapmayı düşünüyorum çünkü sanırım geç yumurtladımm belirtim olsa daha erken yaparım ama 10 gün var şuan regle
Zynoo vanilya_kokusu_ son adet tarihim 20 haziran kasıklarımda iğnelenme var ve çok şişkin hissediyorum test yapmamak için zor duruyorum ya yapsam çıkarmı
vanilya_kokusu_ Zynoo daha erken valla bence yapma benimde 23 Haziran’da zor tutuyorum ama negatif çıkacak kesin strese girmeye gerek yok ya🥹