vanilya_kokusu_ Ay kızlar zaman geçmiyor sanki yaaa hemen test yapmak istiyorum zor tutuyorum kendimi adet tarihim 23 temmuz insallah olmam supriz olur kasık Ağrısı çekiyorum iki gündür Allah’ım bu ay çok umutluyum inşallahh hepimiz güzel haberler alırız 🥹
Bebegimgeliyor10 vanilya_kokusu_ benimde 16 temmuz bat 29 haziran yumurtlama 30 Haziran çatlama gördüm öğünden beridir sağ kasığımda batma çekilme durumu var bu gece de aşırı gaz sancım oldu bir hafta var bende sabırsızlanıyorum ama bu sefer beklicem 7 aydır negatif görmekten artık bıktım🙏🏿🙂
dilarakocc vanilya_kokusu_ aynı şekilde canım o kadar ağrım var ki kasık bölgesinde ne oluyor ne bitiyor anlayamıyorum😂
Bir1kelebek vanilya_kokusu_ bende bekliyorum 11 gün var sanırım regle belirti yoj bende daha ama yeni yumurtladım diye biliyorum 🤪
dilarakocc Beyzanurq canım valla cumarteside. Beri ovülasyon çift çizgi çatlamasını bekliyorum bugünü değerlendiricem yarın tekrar bakıcam
vanilya_kokusu_ Bebegimgeliyor10 Benimde şöyle valla oldu inşallah güzel haberler alırız ya Evet insan negatif görmek istemiyor gerçekten