Zehrakbkc asena9 Benim de dün kontrolüm vardı 36 haftalığım. Benim de aynıydı dün 55-65 arasıydı taco ama doktor sıfırlamamışlar makineyi o yüzden dedi. Sancı olsa inişli çıkışlı olur çizgiler dedi.
Emooss06 asena9 bende 35 te gittim benimde hep 60-70 arasıydı baktığımda toco yazan yer ama doktoruma sancim var mi diye sordugumda yok dedi anlamadım bende 60tan aşağı hic düşmedi
Zehrakbkc asena9 Rica ederiimm ❤️ Hatta bende ısrarla sordum çünkü hastaneye mesafem 1 buçuk saat sancım varsa ona göre hareket edelim diye ben öyle sorunca gerçek sancıları olan birinin nst kağıdını gösterdi inişli çıkışlıydı taco kısmı
asena9 Emooss06 ya bende sormayı unuttum sonradan aradım sorun yok normal dedi böyle oluncada kafama takıldı ama sancı olunca inişli çıkışlı oluyor galiba 🫣
asena9 Zehrakbkc doğrudur çok teşekkür ederim içime su serptin valla☺️🤍 zaten ben girdiğimde kalabalıktı nst odası büyük ihtimal benden önce yatanda olmuştur