asena9 duzensiz mi geliyor o yuzden mi rahat aceba yoksa acilman mi olmuyor aceba benim bildigim sanci bu ama duzenli olmasi lazim 25 dk boyunca degilde sanci girdiginde asagi yukari bir dakika surmesi lazim ve mesela yirmi bes dakikada bir tekrarlamasi lazim eger uzun suruyor yada duzenli dgilse yalanci sanci diye rahat davraniyordur doktorun sonucda doktordan iyi bilecek degiliz ama sen anne olarak rahat degilsen yani icinde huzursuzluk vrsa mutlaka baska doktor a da gozuk en azindan bi acile git derim ben