Fatozs42 40 mm böyle dedi ilginc ben serklajlıyım 38 mm iyi dedi detaylı da falan erken doğum riskinde yok dedi , 27 mm serklaj oldum , tabiki yine hamile olduğumuz için hareketlerimize dikkat etmek lazım ama başka doktora da danışmanızı tavsiye ederim