Merhaba, benimde 21. Haftalarda kasık ağrım olmuştu. Doktora gittiğimde bebeğin başının çok aşağıda olduğunu söyledi fakat rahim duvarı kalınlığı 3.5 cm gibi olduğu içi bunun iyi olduğunu söylemişti yinede önlem amaçlı 1 kutu progestan iğne vuruldum ve progestan tablet kullanmaya başladım. Yine devam ediyorum. İşe de gidiyorum aynı zamanda çok ağır olmadıkça günlük işleri de yapıyorum yaşantımda sende de korkulacak bir durum yoktur inşallah. İlaç başladı mı doktorun peki