_momandbaby bişey diyim mi regl olmaya başladığımdan bu yana bir kere bile of dediğimi bilmem yani regl ağrısı nedir bilmem o yüzden hani burada regl sancısı gibi oluyor sancılar vs deniyor ya evet 2. Çocuğum olacak ama inanın hem panikten hemde ilkinde de zaten 0sancıyla son dkya kadar normal olacak doğumun son dkkada çatı muayenesinde sezeryana geçiş yapıldığı için 5,5 cm açılmam olduğu raddeye kadar sancı çekmedim o yüzden bende tecrübesizim diyebilirim sancı çekme yönetme sancı dakikası tutma vs inanın tecrğbe edemedim