_Birmelekannesii_ BurcuMusti3107 benim testim de ayni bunun gibi çıktı canm bugün kan verdim 451 hamileyim
BurcuMusti3107 _Birmelekannesii_ maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah test yaptıktan ne kadar kan verdin
babymom2026 BurcuMusti3107 hayirli olsun cok sevindim darısı biz gibi isteyenlerin başına bunu görmek 🤗
Daffad BurcuMusti3107 hayırlı olsun canım benim de böyle silik testle öğrendim şuan 16 haftalığız sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
minikksu BurcuMusti3107 canım benimde son reglim 10 Haziran 27 haziranda transfer testlerimiz aynı gibi ama kanda betam 5 çıktı yükselme bekliyorum 😞😞😞😞
BurcuMusti3107 minikksu evet sizinkisini bi tık daha silik gibi ama var yani belli kan testini çok mu erken verdin acaba
mervedress72 Benim test de böyle bir gün önce verdiğim tahlil 08. Beta doktor negatif diyor ama ertesi günü bu test pozitif gözüküyor anlamadım BurcuMusti3107 https://mutluresim.com/images/2025/07/08/X3Ak39.jpg](https://)
BurcuMusti3107 mervedress72 evet sizde de var kanı erken mı verdiniz acaba benimde bugün veya yarın adet olmam lazımdı silik öıktı o yüzden hemen kan vermeyi düşünmüyorum pazartesi günü sağlık ocağına giderim diyorum allahtan bişey olmaza
BurcuMusti3107 mervedress72 hcg hormonu yeni yükseliyor olabilir canım bence birkaç gün bekle sonra tekrar kan ver