BurcuMusti3107 ilkiminannesi hayır kaybetme bak ben 3 gün kala yaptım negatifti bugün böyle çıktı senin daha çok var
vanilya_kokusu_ BurcuMusti3107 yaaa çok sevindim regle kaç gün vardı yaptın hayırlı olsun inşallah Allah’ım bir kac gün sonra bende aynisini görürüm İnşallah 🥹🥹
BurcuMusti3107 vanilya_kokusu_ amin inşallah canım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah aslında şu sıralar olmam lazımdı en geç yarın olurum diyorum ama sabah sürprizle uyandım 🥰
vanilya_kokusu_ BurcuMusti3107 çok güzel bir sürpriz valla hayırlı olsun inşallah bende insallah olursa ikinci gebelik olacak 🥹🤲🏻
ceydali BurcuMusti3107 benim de adet öncesi bu şekilde silik çıkmıştı her gün test yaptım gittikçe koyulaştı.beklenen adet tarihim beş gün geçti, Bugün kan verdim sonucu bekliyorum
demirrleydi_ BurcuMusti3107 yaa bu bebek isteyenler başlığı altında pozitif test görünce çok seviniyorum 🥰 var ama daha haftası küçük o yüzden silik çizgi çıkmış sağlıcakla gelsin bebiş 😍
yokbaskahayalim BurcuMusti3107 gözünüz aydın sağlıkla tamamlayip kucağınıza almayi nasip etsin Rabbim 🤲 darısı biz bekleyenlerin başına olsun en yakın en hayırlı zamanda🌸
060525 asil15 bende bugun henüz olmadım ara sıra peçeteye silince geliyo iç çamaşırında yok bat dündü ya üzülüuorum bir yandan bir yandan allahtan ümit kesilmez diyorum ne yapsam bilemiyorum
asil15 060525 bence yarın test yap canm bende regli olucam sanıyordum ama pozitif gördüm inşallah kan testinde de oyledirr
asil15 060525 oluyor canm hatta sökülecek sandim ama pozitif gördüm şuan 3 yada 4.gün peçete silince geliyor kesiliyor .şuan test yapsana varsa çıkar zaten ben en ucuz tesle yaptım iki tane ikiside pozitifdi