eyos77 anladım canım ama hamile değilsendr bunun sebebini bi an öncr öğremenmen lazım. 16 temmuzda yerleşme kanamasıysa eğer şimdiye çoktan beta baya yükselmiştir istersen daha fazla beklemeden bi kan daha ver. Ne olduğunu anla ki ona göre daha sağlıklı bir yol çizebilesin inşaallah her şey gönlüne göre olur