Anonym666 Enesinannesii 27 burda dogmadimda 3 yasinda geldim ben bacim Evet gebellikle o taraflardym😂
Anonym666 Enesinannesii oh en azindan gidip gelmen iyimis biz yazdan yaza gidiyoruz genellde ama ailecek herkez burda diye
Enesinannesii Anonym666 o avantaj var benimkilerde burda olsa bende de öyle olurdu büyük ihtimal Canm