Selam kızlar ben de ilk defa yazıyorum buraya… ben annemi çok özledim şu an Avusturya Viyana’da yaşıyorum. İki senedir annemi göremiyorum ilk oğlumu büyütmüştü her zaman yanımdaydı.. ama şu an hamileyim 10 haftalık panik atak yapıyorum nasıl yapacağım iki çocuğa nasıl bakacağım bebegimi nasıl büyüteceğim.. kendimi burada o kadar yalnız hissediyorum ki hiç kimsem yok hastane sistemleri çok farklı ayda bir ya da iki ayda bir randevu veriyorlar daha öncesinde burada 3 düşüğüm oldu.. korkuyorum yine bir şey olacak diye ama ilk düşüklerim altı 6 7 9 haftalıkken düştü.. eşimle aram iyi ama bazen o bile daralıyor kaçıyor evden ben oğlumla tek kalıyorum evde.. aklımı dağıtmaya çalışıyorum kitap okuyorum dışarı çıkıyorum ama annem hep aklımda zihnimin bir yerlerinde… eskiden çok yakın oturuyordum o günleri o kadar çok özlüyorum ki eşimi dönmek için ikna edemiyorum asla dönmem diyor…. Ben de size içimi dökmek istedim ..
var mı yurtdışında olan benim gibi ??