Hurem76 ben ilk hamilegimde bayılmak üzereydim serum falan taktılar ne varsa geri çıkarmıştım yani yaptiramadim kalmıştı öyle simdi de 19 haftalık olmak üzereyiz doktorum yaptırmak istersen yaptır bir zararı yok dedi ama ben yine aynısı olurum diye korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşar mıyım acaba ?