Selam öncelikle sağlıklı doğumlar diliyorum. 37+5te rutin kontrole gittim doktorum demesin mi bugün almamız gerekiyor diye ben bi stres bi telaş birde ben özellikle genel anestezi istiyordum ve sezaryenden o kadar çok korkuyorum ki anlatamam hamileliğim boyunc sürekli napıcam diye düşünüp triplere giriyorum falan 🤣 hazırlandık ameliyathaneye indik spinal olacaksın dediler bana ekstra şok oldu sabah kahvaltı yaptığım için genel yapamayız dediler ben doktoruma lütfen genel olsun ben bilmek,görmek istemiyorum hissetmek istemiyorum diye ağlıyorum 🤣korkudan tansiyonum yükselmeye başladı,ameliyat sırasında 17ye çıktı 🤦🏽♀️ şuan bebişim 18 günlük asla korktuğum gibi bişey değilmiş gerçekten,sonrasında ağrılar elbette oluyor ben ekstra ağrı pompası aldım birde sürekli ağrı kesici yapılıyor zaten ben iğneden aşırı korkarım ama vücudum uyuşuk olduğu için yapılan iğneleri hissetmedim ve ağrımda minimum seviyedeydi uzun oldu ama rahatlamanız için anlattım kendime kızdım neden stres yapıp tansiyonumun yükselmesine sebep olduysam çünkü korkacak hiç bişey yokmuş 🤦🏽♀️ lütfen rahatlayın bizim stresimiz bebelerimizi etkiliyor maalesef bide bebeler bi şekilde çıkacak oradan girdik o yola artık diyorum 🤣