Dhjdjdidi ilk doğumum sezaryen oldu süreç ile ilgili hiçbir fikrim yoktu. Korkarak girdim neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Önce burundan oksijen verdiler parmagıma nabız ölçer taktılar nabzımı ordan takip ettiler. Birde göğüsüme birkaç kablo taktılar. Ameliyathane o kadar kalabalık ki her birinin bi görevi var herkes tetikte bekliyor zaten o an sen korkma diye biri sürekli konusturacak, işte cinsiyeti ne adını ne koyacaksınız ne burcu oluyor şimdi vs vs aynı zamanda süreçle ilgili bilgilendiriyoe işte 5 dk sonra kucağında sonra doktor ilk muayenesini yapacak gibi. Ben çok korkarak girmiştim ama cidden güzel geçti. Aklına kötü şeyler getirme ❤️