Gofretinannesi Hilalarzu ay o zaman çok yakınız seninle etrafı daha ögrenmedim evi yerleştirdikten sonra dolanıcam 😅
Gofretinannesi Hilalarzu burda hangi doktora gidiyosun benimde bulup gitmem lazım 19+6 dayım herkes etlik diyor sanırım
Hilalarzu Gofretinannesi ben özel hastaneye gidiyorum ilk muayeneme etlik hastanesine gitmiştim daha sonra gitmedim.
Gofretinannesi Hilalarzu bende önce özelde takipliydim doktorumuda çok seviyodum ama çok uzak oldu tabi siz hangi hastaneyi seçtiniz
Hilalarzu Gofretinannesi livdeyim ama yapacsk bir şey yok orası da uzak etlik de uzak şimdi ankarada 1 yıldır yaşıyorum burada her yer uzak maalesef 🥲
Gofretinannesi Hilalarzu ay ben polatlıdan geldim ondan inanın altındağ her yere yakın oraya göre 😅 istanbulda 25 sene yaşadım en kısa yer 30 dk sürüyo ordada