miraymi mcrukiye Petrikor1 Nazliip benim-kalbim-o eses26_ Kızlar merhaba maşallah ne güzel haberler umut oluyorsunuz insana. Öncelikle hepimize sağlıklı bir hamilelik süreci ve bebişler diliyorum. Kürtajdan sonra genellikle çabuk hamile kalınıyor diyorlar, benim de ilk gebeliğim ve maalesef kürtaj oldum. İlk gebeliğim için 7-8 ay denemiştik. Sizde kürtajdan önce durum nasıldı? Yani hamile kalma süreniz ortalama aynı mı kaldı azaldı mı yoksa arttı mı? yardımcı olursanız çok sevinirim.
eses26_ miraymi benim ilk gebeliğimde ikinci gebeliğim de tek denemede oldu umarım sizinde kolaylıkla olur
Petrikor1 miraymi merhabalar çok geçmiş olsun öncelikle. Kürtajdan önce de korunmayı bıraktığımda (geri çekilme) hemen hamile kalmıştım. Bir ya da ikinci denemeden dolayı. Kürtajdan sonrada 3 ay korundum. 4. ay olmadı 5. Ayda hamile kaldım. Şuanda 36+5 Siz stres yapmayın ve bu sürelere çok takılmayın. İnşallah en kısa zamanda güzel haberi alırsınız🌸
miraymi Nazliip maşallah, kürtajdan öncesinde ne kadarda hamile kalmıştınız peki yine 3 ay civarında mıydı?
visnelicheescake Nazliip 4 ay da kaldım oda nasip olmadı iki kürtaj oldum ikisinde de kalma sürecim aynı oldu kan pıhtılaşmam varmış cnm şuan iğne kullanıyorum
Mrvvlrkn28 Ben de kürtaj işleminden sorma 4 Ay korundum. 4 Ay sonra hamile kaldım. Ama o süreçte çok önemsemedim kendi haline bırakmıştım. İlk başta çok takıntı yaptım ne zaman kendi haline bıraktım o zaman oldu
miraymi Mrvvlrkn28 teşekkür ederim, bence takıntı yapmamak elimizde değil, kendimize haksızlık etmeyelim ama inşallah atlatacağım herkes gibi
Mrvvlrkn28 miraymi inşallah 🤍 Sizin için dua ettim çünkü o hissi en iyi ben anlarım. Gel haberinizi en yakın zamanda alalım.
mcrukiye @“miraymi” saol cnm inşallah vaa cnm inan bende bir şey değişmedi kürtajdan önce de sonra da hamile kalma sürem aynıydı yani değişen bişi olmadı bende
miraymi Mrvvlrkn28 ya Allah razı olsun çok teşekkür ederim, dua ettim demenize çok sevindim çünkü bu süreçte dua ve tevekkülden başka çok çare kalmıyor. Benden de sizlere ailenize sevgiler, dualar inşallah rabbim hepimize en hayırlısını güzelini versin.