mcrukiye
Petrikor1
Nazliip
benim-kalbim-o
eses26_
Kızlar merhaba maşallah ne güzel haberler umut oluyorsunuz insana. Öncelikle hepimize sağlıklı bir hamilelik süreci ve bebişler diliyorum. Kürtajdan sonra genellikle çabuk hamile kalınıyor diyorlar, benim de ilk gebeliğim ve maalesef kürtaj oldum. İlk gebeliğim için 7-8 ay denemiştik. Sizde kürtajdan önce durum nasıldı? Yani hamile kalma süreniz ortalama aynı mı kaldı azaldı mı yoksa arttı mı? yardımcı olursanız çok sevinirim.