GirlandBoy_Mom Kızlar 38+3 üm cuma günü randevum var bebeğim halen kanalda değil açılma ve sancım yok kanalda olmayınca baskı da olmuyor yani açılma nasıl olacak bilmiyorum yaşayanlar bilgi verir misiniz 🌸
Mrwezyn1 GirlandBoy_Mom bende 38+2 yim canım benim de kanala girmedi daha alt kasıklarda ve çatıda ağrı baskı ara ara hissediyorum ama karnım yukarıda hala nasıl olacak bende bilmiyorum
Basakkkk GirlandBoy_Mom şimdi doktordan geldim 39. Hafta hiç açılma sancı yok doktorum 1 hafta daha bekleyelim dedi kesinlikle açılmayı tetikleyen birşey yok bence herşeyi deniyorum vaktini bekliyor demek ki 🫣
Deleted33000 GirlandBoy_Mom canım ben doğuma yakın bol bol yürüdüm ve actovation labor sporunu yaptım bide doğumda ebeler plates topunda zıplama hareketi bebeği aşağıya indiriyormus öyle dediler bana da doğum anında topsuz o hareketi yaptırdılar benim bebek biraz yan duruyordu öyle düzeldi
adatuna Canım kanala ineceği varsa iniyor hiç stres yapma benim inmedi naparsam yapayım böyle gelmek istemiş dedim
GirlandBoy_Mom adatuna anladım kuzum yani doktor kanala girip girmemesi önemli değil dedi ama yani inmeyince nasıl olacak aklım almıyor
GirlandBoy_Mom Mrwezyn1 benimde aynı şekilde canım hala mideme baskı yapıyor inmedi geçen hafta pazartesi inmemişti halen de aynı büyük ihtimalle baskı yukarıda
Mrwezyn1 GirlandBoy_Mom aynen bende de öyle baskı yukarıda oldugu için inanılmaz da mide yanması var Çarşamba kontrolüm var eğer inmezse sezeryan mı oluyor acaba
adatuna GirlandBoy_Mom o zaman baya bekletirler diye biliyorum ben özelde yaptım suni felan istememiştim
GirlandBoy_Mom Mrwezyn1 bilmiyorum canım doktor bana 41 e kadar bekliyoruz dedi ama beklemek istemiyorum görümcem bu yüzden zehirlenme yaşadı 41 . Haftada onu da bekletti devlet açılma olmuyor diye korkuyorum gittiğimde 39 . Haftalık oluyorum
Mmehtappp Deleted33000 yaaa bende 39+3 deyim baskılı başı ama hala tam inmemis dedi sancı da yok iner mi acaba aslında iğne batması gibi ağrılarım oluyor aşağıda ama neden inmedi anlamadım
GirlandBoy_Mom Deleted33000 denim onu da canım gün içinde hareketleri yapıyorum ama fayda etmedi demek inşallah iner de suni sancı ya gerek kalmaz
Deleted33000 Mmehtappp inşallah iner canım senin ilk bebiş mi ben üçüncüyü Perşembe günü 39+6 da doğurdum benim bebek iki hafta kadar kanaldaydi