Nehirimmm06 Kızlar 5+2 haftalık hamleyim son adet tarihim 31.05.2025 ayın 2 sinde beta baktırdım 264 çıktı bidaha baktırmadım 2 tane kaybım var dr a gitmeye çok korkuyorum bu haftalar da belirti olmaması normal mi
Esen50 Nehirimmm06 bence gayet normal benim tahminim 6. Haftadan itibaren başlıyor. Canınızı sıkmayın pozitif düşünün🥰
Kev Nehirimmm06 hiç bir belirti yok bu aylarda regl ağrısı gibi olur asıl belirtiler bence 7.haftadam sonra başlıyor bulantı koku hassasiyeti vs
BurcuDlmn Nehirimmm06 bende 5+4 deyim bende tek belirti yerleşme kanaması oldu bir de sol kasığımda baskı
Nehirimmm06 Esen50 öyle mi diyorsunuz ayın 16 sına randevu aldım onu ileriye alayım diyordum kalp atışı da duyulsun diye ama böyle olunca gitsem mi diyorum erken
bebisliozlem Kev gerçekten mi 🥺 ya bende konu sahibinin konusu benimde araştırdığım bir şeydi o yüzden yorum yapıyorum da zaman zaman regl belirtileri var hatta absürt olarak 2 hafta öncesinde lekelenmem oldu 6 gün gecikti adetim de 🥺
hilal5578 Aynı tarihte sat günüm ama ben 18 inde transfer oldum bugün keseyi gördük çok şükür 🥰 belirti olarak hafiften mide bulantısı ama çıkartacak derece değil bir de göğüs uçları açıyor dokununca .. 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktor resmen zaman gecmiyor 🫣🥰
1kediannesi1 Benimde ayın 5 indeydi son adet, uygulamaya göre 4+4 ı’m bugün hiç belirtir yok sadece gögüs lerim dokununca acıyor insan garip hissediyor bugün verdim bende ilk kanı
Nehirimmm06 Duygu027 stres olmayayım diye gitmesinde baktım tsh mde yüksek çıkmış oda tehlikeliymiş gideyim cidden
Nehirimmm06 hilal5578 öyle mi betanız kaç çıkmıştı bende 16 sına aldım ama kalp atışı için erken olur galiba o zaman dmi
oykunov Nehirimmm06 o tarihte benim de hiç olmamıştı ne bulantı ne bişi böyle geçip gidecek zannediyordum ta ki 2. ayım dolana kadar sonra mide ağrıları başladı koku hassasiyeti vs
Duygu027 Nehirimmm06 sağlığın için git benim ilk gebeliğim kayıplıydı. Kan değerlerim aşırı düşük çıktı. Hastaneye yatırdılar 2 ünite kan vermişlerdi.
oykunov Nehirimmm06 hayır aksine sevinmelisin herkeste bulantı kusma olcak diye bir şey yok ben 20. haftamdayım toplasam 5 defa sabah bulantım oldu almadı ben bi gripten çektim arkasından gıda zehirlenmesi. Bebekle alakalı sadece mide sıkıntıları çekiyorum Allaha şükür çok bi belirti yok inşallah senin de öyle olsun
hilal5578 Nehirimmm06 9 cu gün 158 çıktı 12 gün 590 bugün de karından ultrasonla bakıp keseyi gördük .
Ahsen21 Nehirimmm06 korkma canım bende ilk 6 haftada hiç bişey hissetmiyordum sadece kasık ağrısı vardı adet olucağımı hissediyirdum öyle ağrılar vardı böyle devam eder diye seviniyordum bende 7. Haftada aman Allahım dedim bulantidan oluyordum resmen üstelik 10. Haftamda gittim doktora kötü düşünme Allah büyüktür ☺️