Ervaa2534 Meral_63 ben perişan oldum resmen prillamla ayakta durdum şimdi 21 haftalık olduk prillamı bıraktım bu sabah yine çok kustum
Yusufunannesi_ Meral_63 görümcemin 2 hamileliği de çok zor geçti. Sürekli bulantı kusma yaşadı ilk 3 ay. Hatta sonrasında da ara ara devam etti ama 2 oğlu var 👶🏻🫠
DuruDefne_mommy Meral_63 15.haftaya kadar kustum kilo verdim bebişim kız💝💖🌸tatlıdan tiskindim hep ekşi şeyler canım çekiyor Buda doğruymuş 😅
Senabal papatyakokulugece 4 ay kustum bebişimiz erkek erkekte kusmaz derlerdi aynı söylediğin gibi o kadar emindim ki öyle söyledikleri için kız olacağına
Senabal papatyakokulugece ben de gece beni niye uyutmadı diyorum gece karpuz yemem artık sağol canım 😂
panikprenses Meral_63 dikkat canim dondurma acayip odem yapiyo balon baligi gibi dolasirsin valla ben sistim sen sisme 😂
Pinfur10 Meral_63 benim erkek olacak Sadece koku hassasiyeti var hala 33 haftalık olduk koku kötü gelirse öğürme geliyo 3 kere falan kusmusumdur
papatyakokulugece panikprenses aksine faydalı bile dondurma benim halam dokuz ay dondurma yedi yaz gününe de denk gelınce 🤷♀️ bol kilo yapar bol dondurma ye demişti bana da.ödem yapan tuzdur hamur işini çok tüketmektir cnm dondurma ödem yapmaz Meral_63
panikprenses papatyakokulugece valla isime gelir durum boyleyse ama doktorum bana karpuz dondurma vs odem yapar dedi sadece karbonhidratla sinirlandiramayiz demisti odemi