Meral_63 hahahahahahaha ben ben ben 😂 20 haftalara kadar ölü balık gibi öğürüp öğürüp yatıyordum arada yaşam belirtisi veriyordum. 20 haftalardan sonra canlandım biraz şu an 30+3 olduk ama kusmam hala devam ediyor.
İlk oğluma gebeyken prenses gibi gebelik yaşadım. Kusma falan olmadı. Hatta bunda çok kötüyüm diye herkes kız dedi. Oğlumda kendini detaylıya kadar sakladı. 21 haftalık detaylıda net oğlan olduğunu öğrendik herkessss şok 😂
Cinsiyet öğrenirken videoda doktor kayınvalidem annem eşim ben kız hissediyoruz dedik bi patlattık herkes şokkkkk oğlum oluyor 😂