June6 cok sagolun Allah kimseye yaşatmasın. benim direkt vakumlu kürtaj yapıldı. Sabah hastaneye çağrıldım geceden beri bisey yemek demişlerdi anestezi alacağım icin. 8.30da hastaneye girdim giriş işlemleri yapıldı 10da operasyon yapılacaktı. 9.45 gibi işlemin yapılacağı dogumhaneye aldılar 10.30da ayılmıştım. 11 buçuk gibi de hastaneden çıktım eve geldim. Ctesi de sizin icin hakkınızda hayırlısı neyse o olsun.