June6 dün devlet Hastanesi’nde kürtaj oldum ben 7+6 haftalikti kalbi durmuştu genel anestezi ile oldum özel çok pahalı yapıyor şehir hastanesi yada devlet hastanesinde kadin dogumcu ile konus ya belden igne ile yada anestezi ile yapiyorlar zaten özel bölgeden ilaci benim vajina girişim dardi diye verdi doktor acilma olsun diye bir kac saat sonra kendine geliyorsun korkma yapacak bişey yok sonrasinda rahatliyorsun merak etme