ikiprensesannesi___ Ebru_asln inşallah kolaylıkla geçirirsin doğumunu korkacak bi’şey yok zaten bebeğin doğduğunu duyunca hiç bişey umurunuzda olmuyo 😁
Nunix- Oturur pozisyonda önden biri sizi tutuyor hafif kambur dur diyo hiç bir hissi yok gayet normal iğne gibi aralıkta doğum yapmıştım soğuktan şöyle olur böyle olur dediler çok şükür bişey yaşamadım ilk 1 hafta sırt beş ağrım çok oldu o kadar
Merve171214 Burcu81- Rabbim ağrısız sızısız acısız doğum nasip etsin bence zihinde de bitiyor ne kadar pozitif ve rahat olursan o kadar rahat geçiyor 😊
Merve171214 Ebru_asln evet oluyor önden biri yardımcı oluyor kendimi çekerim derseniz de yardımcı olurlar 😊
zynpknt Ebru_asln ben hiç hissetmedim acaba iğne tek çeşit mi yada doktorumla mı alakalı ben yapılmasını bekliyodum hemşireyle sohbet ederken bi anda bacaklarım uyuştu meğersem yapmışlar sinek ısırığı falan da hissetmedim yani ☺️
Merve-betul Ebru_asln onlar sana yardımcı oluyo omuzlarını tutuyolar eismin bı arkadaşinin eşi de sezeryan oldu gozumu korkutmusyu ilk doğumunda sonra dedimki ne olabilir bu kadar ağır geçen zor olan bı baktım hiçbisey sadeve iyileşme süreci biraz zor ama Ameliyat sonuçta normal değilmi evinin koridoru uzunsa bı sandalye at san aait olsun yarısında dinlen otur geri yürü bol bol yürü çabuk iyileş ben 1. Hafta bittiğinde artık rahat hareket edebiliyodum
Noluyoya Erenefeannesi Aynen kuzu filtre kahve aldırdım eşime yakındı kahveci bide bitter çikolata yedim türk kahvesi de olur önemli olan kafein almak ama türk kahvesi içeceksen 2 fincan iç en az
Cerokk Ebru_asln serklaj oldum 1 ay önce. Spinal iğne ne bilmiyordum bile ameliyata girerken. Korkulacak bir şey yok. Ellerini tutuyor zaten doktorun. Hemşire de omuzlarını sabitliyor acidan kıpırdama diye. Ama öyle aman aman bir acısı yok sadece hiç beklenmedik yerde sızı hissedince insan neye uğradığını şaşırıyor. Taş çatlasın 20 saniye süren bir ağrı. Sen zaten iğne falan görmüyorsun hiç. Zaten sonrasını hissetmiyorsun. Diyeceğim o ki korkma
Ebebeg Ebru_asln igneye bakma ne kadar bakarsan gözünde o kadar büyür. Ben ilkinde bilmediğim icin kolay geldi sadece iki kez elektrik çarpması şeklinde bir his yaşadım. Oda can acıtacak tarzda değildi. Simdi karsima çıktığı an geçiyorum görmemek icin.