Ebru_asln Merhaba benim iğne fobim var, sırf kan alırlar diye yıllarca hastalandığımda hastaneye gitmedim o derece…
Spinal sezaryen oldum. Ve spinal iğne bana tam 8 defa yapıldı. Asla can yakan bişey değil,hafta girdiğini hissetmeyeceksiniz bile , hiç korkmayın.