Denizz97 benim de biraz silikti ilk başta diğer günler tekrar test yapınca daha net belli olmaya başlamıştı. Hormon yükseldikçe çizginin belirginliği artıyor. Çok da ümitlendirmek istemem ama pozitif olma ihtimali var kan tahlili yaptır bence 😊 inşallah Allah gönlüne göre verir 🙏🏻🙏🏻