Nak ben 253 ile öğrenmiştim 2. Kan tahlilimde de 513ü görmüştüm. Bidaha kan tahlili vermedim son kan tahlilim cumaydı. Pazartesi günü doktora gitmiştim ve vajinal olarak keseyi görmüştük. 5+0a denk geliyordu ama beta kişiden kişiye değişir haftayı göstermez. Bir sonraki cuma da bebeği ve kalp atışını görmüştük. Şu an gitseniz karından dahi gözükür. Belki minicik bebeği bile görebilir ultrason aletine göre. Doktoru çok geciktirmemek lazım çünkü kesenin rahim içinde olup olmadığının erken görülmesi önemli. Güzel haberler alın inşallah gözünüz aydın ☺️