Ezgicnts Valeriaa evet çok güzel birşey ama gebelik şekerim olduğundan dolayı iki kat dikkat ediyorum ve bazılarında bu durum kansızlık yapıyor malesef ki vucud halsiz düşüyor
Ggalparslan Ezgicnts 22. Haftaya kadar hiç almadım ama şuanda 26 oldum 4 kilo almışım biranda almaya başladım 😔
Ezgicnts Ggalparslan kontrollu kilo alımı hem sizin için hemde bebek için daha sağlıklı tabi önemli olan bebeğin kilo alması sağlıkla gelsin melek♥️♥️
tugba-yusra Ezgicnts 32. Haftadayız 4 kilo aldım ama bebişin kilosu çok iyi endişelenme önemli olan bebişin kilosu
FasulyeninAnnesi07 Ezgicnts hayır demedi ben normalde şeker hastasıyım kilom o yüzden yüksek ama ne hikmetse ilk hamileliğimde de şimdi de hamilelik şekerim olmadı doğuma kadar yok oluyor şeker doğumdan sonra ortaya çıkıyor
Ezgicnts FasulyeninAnnesi07 inşallah tamamen sağlığınıza kavuşursunuz sağlıkla kucağınıza alın miniğii♥️♥️