Busranur_mnts Oo iyi daha erken sizin. Ben ilk gebelikte bu doktoruma 4. Aydan sonra geçmiştim tavsiye üzerine oğlum 6 yaşında şimdi 2. Ye hamileyim 32 haftanın içindeyim hamile kalınca eşime direk dedim ondan başkasına gitmem bide hastane şuan çok ters bana doktoru buldum mu bırakmamak lazım