Melekmray Merhaba bir doğum yaptım çam sakurada şu an hamileyim kontrollere gidiyorum tek Şikayetim aynı doktora bir türlü denk gelememek Çünkü her hafta başka bölümlere bakıyorlar Bir hafta gebeyse bir hafta kısırlık bir hafta başka bir bölüm O yüzden aynı doktora denk gelmek biraz zor oluyor Ben de Ayşenur diye bir doktor vardı ondan çok memnun kaldım Ozan Karadeniz vardı ondan çok memnun kaldım ve ultrason resmi veriyorlar benim bir kızım bir oğlum var yanımda götürüyorum onların eline her defasında birer ikişer tane ultrason resmi veriyorlar şu zamana kadar kötü bir doktora denk gelmedim ama dediğim gibi tek Şikayetim aynı doktora denk gelememek bir de bir sorun var randevu aldığınız Doktor orada olmayabiliyor Ben bir kaç defa Oğluma da orada takipteyken mesela Ayşenur Hanım’a aldıysam içeride başka bir doktorla karşılaştım kadın doktora almak istiyorum önceliğim kadın doktor ama erkek Asistan Doktorlar orada olabiliyor O konuda biraz sıkıntılı bir durum hastanenin böyle bir problemi olduğunu orada sıra bekleyen arkadaşlarla da konuştuk herkes aynı şeyden bahsediyor Yoksa yani güzel İyi doktorlar var Bir de ben şu an 17 haftalık hamileyim perinatoloji den randevu almam gerekiyor ama haftalardır randevu bulamıyorum en son gittiğimde sonuç göstermeye doktora söyledim randevu bulamıyorum ne yapacağım dedim hani Detaylı ultrason için Vallahi bulamazsınız özelde yaptırın dedi çünkü randevu bulamayabilirsiniz o iş biraz riskli dedi sizin bu konuda bir bilginiz var mı acaba