GH-35 gizemmccc 10 güne falan toparladı bende çatlakta vardı o yüzden biraz zordu ama zaman geçtikten sonra iyi ki ameliyat olmuşum dedim çok rahat ettim ama kabız olmamak lazımdı hamilelikte de 1 kere olmamla çıkması bir oldu maalesef
gizemmccc GH-35 bende de çatlak var zaten asıl sorunum çatlaktı hemoroid ne gibi sıkıntılar yaratıyordu cerrahilik miydi siz kendşniz mi olmak istediniz evresi falan nasıldı
gizemmccc ctctct bende ileride daha kötü olur diye korkıyorum şimdiden geçse keşke çünkü hep kabızım yani
Kanye gizemmccc şişlik değil ya birkaç tane minnak birşeyler var🤭🤷🏽♀️🤰🏽Rabbim yardımcımız olsun çocuk için nelere katlanıyor insan.
Zeynep0742 gizemmccc benimki geçti. Baya büyüktü yürürken otururken bile aciyordu. İki hafta kullandım çok şükur şuan iyiyim
Ipek0z gizemmccc çok hafif vardı, yeni başlamıştı bu anlattıklarımı yaptım iki günde toparladım çok şükür yapmasam kesinlikle ilerlerdi
Zehrakbkc Arzu19988 Doktoruna danışıp krem kullanabilirsin bende de oldu geçen hafta doktorum krem verdi ertesi güne geçti.
Zehrakbkc Kanye Benim doktorum verdi zaten 2 gün kullandım geçti benim de çok acıyordu ve şişmişti ona rağmen 2 günde geçirdi. Çok ağrım sızım olmasaydı bende istemezdim ama dayanamayınca kullandım
Kanye gizemmccc genel cerrahi uzmanına da gidemiyorum ilaç fln yazamıyorlarmis doktorlar son aya girdim Allah yarabbim